Thursday, July 23, 2015

Kebaikan Rawatan Muka@ Facial

Apakah Manfaat Mendapatkan Rawatan Muka @ Facial 


Beberapa bulan yang lalu kami bertanya anda , apakah sebab utama anda mendapat rawatan muka @ facial  ?
                      # 1 jawapan adalah untuk menjaga kulit saya sihat

Sebagai esthetician  , saya percaya bahawa salah satu manfaat terbaik daripada rawatan muka profesional adalah peluang untuk bekerja dengan profesional penjagaan kulit pakar yang akan menganalisis kulit anda, mendengar kebimbangan anda dan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk betul menjaga kulit anda berdasarkan keperluan anda yang unik dan jenis kulit. Mendapatkan profesional wajah adalah sangat penting untuk kesihatan keseluruhan kulit anda.
 
Kebanyakan rawatan muka asas termasuk:

Pengelupasan - fizikal ( ultrasound atau microdermabrasion kristal ) dan / atau bahan kimia ( asid dan enzim ) exfoliants untuk merangsang pembaharuan sel , keluarkan kulit kering, memecahkan perubahan warna degil ( tompok coklat ) dan pudar selepas pelarian merah tanda / gelap. Pengelupasan juga membolehkan bahan-bahan tindakan untuk menyerap lebih mendalam dalam kulit untuk hasil kulit yang maksimum. ( Baca kepentingan pengelupasan kulit. ) ...

Steam- Haba yang stim mengeluarkan akan menaikkan suhu kulit dan melembutkan minyak keras dalam liang , menjadikannya lebih mudah untuk pengekstrakan dan pembersihan liang mendalam. Stim juga sangat baik untuk menghidratkan kulit selama kelembapan itu dimeteraikan dalam dengan krim selepas itu , untuk mengelakkan kelembapan dari penyejatan .

Manual extraction- Ketika datang ke liang tersumbat dan bintik hitam , tidak ada cara yang lebih berkesan untuk menghapuskan mereka daripada dengan penyingkiran manual ( meramas lembut ) sebagai produk penjagaan kulit tidak akan menghapuskan bintik hitam . Dalam semua rawatan muka DE QASEH BEAUTY ,  rawatan khas bersama-sama dengan stim untuk menyediakan liang untuk pengekstrakan - kepada manual mengurangkan kemerahan selepas itu

Mask- Digunakan pada akhir muka, topeng membantu untuk menurunkan suhu kulit untuk mengurangkan kemerahan dan mendalam hidrat. Ia memberikan kulit suasa menakjubkan !

Bersama-sama dengan semua faedah kulit yang dinyatakan di atas , rawatan muka adalah sangat santai dan tekanan mengurangkan dan harus dilakukan setiap 4-6 minggu.

DE QASEH BEAUTY  mempunyai banyak jenis rawatan muka untuk  memberikan kulit anda apa yang diperlukan . 

DE QASEH BEAUTY menggunakan teknologi mesin seperti Diamond Peel  , ultrasound , oksigen , cahaya nadi inframerah , untuk memberikan hasil kulit dipertingkatkan.


HUBUNGI KAMI : 016- 446 0161 / 019-4178843
ALAMAT KAMI :    DE QASEH BEAUTY & SPA 
                              NO 21 TINGKAT 1 , LENGKOK CEMPAKA 1
                              08000 SUNGAI PETANI KEDAH 


No comments:

Post a Comment

DE QASEH BEAUTY SPA Page